25 stycznia 2008

Znaki

Rano mojego pierwszego dnia w pracy, wychodząc z domu na tramwaj, założyłem słuchawki od empetrójkacza i wcisnąłem "play". Piosenką, jaka rozbrzmiała w moich uszach, był "Kombinat" Republiki. "Kombinat to tkanka, ja jestem komórką." "Zasypiam w szufladzie dokładnie wskazanej." Mógłbym to uznać za zły znak, ale sam przed wyjściem sobie tą płytę wgrałem do słuchania podczas jazdy ;)

Ale gdy już przy znakach jestem, wczoraj, gdy wracałem do domu, na chodniku dosłownie 10 kroków od domu dostrzegłem zatyczkę od tymbarka. Postanowiłem zawrócić i spojrzeć, co tam jest napisane. Okazuje się, że trafiłem na hasło "Pokaż co potrafisz". To JEST dobry znak :)

Pozdrawiam z pierwszego dnia pracy :)

"I'm not slacking off. My code's compiling :)"

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

powodzenia w pracy. oby dawała jak najwięcej satysfakcji:)