13 stycznia 2008

Interaktywne zaległości

W zeszłym tygodniu wreszcie skończyłem Half-Life'a. Pierwszego. (Tak, miałem w owym tygodniu trzy kolokwia więc co robiłem? Grałem w Half-Life'a i tłumaczyłem końcową piosenkę z Portala…) Wiem, że ta gra ma prawie 10 lat, ale wreszcie postanowiłem się za nią zabrać, i z tej też okazji oto lista gier, które także mam do nadrobienia:

  • dodatki do HL-a: "Opposing Force" i "Blueshit"
  • "Half Life 2" a potem "Episode One" a potem "Episode Two"
  • "System Shock" pierwszy i drugi (grałem w "Deus eXa", a nie grałem w "System Shocka")
  • oraz nasz rodzimy "Wiedźmin"
  • "In Cold Blood"
  • masa klasycznych przygodówek: "Day of the Tentacle", "Monkey Island" (seria), "King's Quest VI"...

Tyle zaległości. Oczywiście zabiorę się za nie najwcześniej w czasie sesji ;) A na razie przygotowuję mapę moich ulubionych gier ever. Oczywiście ci, co mnie znają, wiedzą, co znajdzie się w jej centrum…

Brak komentarzy: