14 kwietnia 2008

WHOIS

Wyszukiwarka google'a w zabałaganionym pokoju nie jest jedyną funkcją, której brakuje życiu codziennemu. Dziś, jadąc do pracy, przekonałem się, że przydatna byłaby też IRCowa komenda WHOIS w odniesieniu do napotykanych ludzi - spotkałem kolegę Ani, którego znam z kilku wyjść do knajp i którego bardzo lubię, ale za diabła nie mogłem sobie przypomnieć, jak się nazywa. I wszystko byłoby cacy, gdyby akurat wtedy nie zadzwoniła Ania - nikt by nic nie zauważył. A tak to musiałem spytać nieszczęśnika o nazwisko i wyjść na głupka ;)

Pociesza mnie jednak, że nie tylko ja tak mam.

6 komentarzy:

redi pisze...

Oj wierz mi, nie tylko Ty tak masz. Ostatnio przez jakis tydzien zastanawialam sie jak ma na imie nowa dziewczyna u mnie w biurze. Pamietalam, ze jest Czeszka, ale ma nie do konca typowo czeskie imie - i na litere A.

Amanda?Anastazja?Angelika?

Dopiero, jak szefowa moja, podczas rozmowy, napomknela o niej, i zapytala, jak ta ma na imie - zrobilo mi sie glupio. Nie wiem!

Ale mail od niej (cos potrzebowala) rozjasnij wszystko: Andrea!!!

Alicja Poznańska pisze...

Chcę dodać..że zapraszam na stronę mojego bloga:
http://alicjalisowska.blogspot.com/
oraz na:
http://kierunekbycsoba.blogspot.com/
może tematyka Cię zainteresuje.

Pozdrawiam serdecznie. :)

Anonimowy pisze...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.

eXistenZ pisze...

okej. to już dwa komentarze od botów. jeszcze jeden i - choć naprawdę chciałem tego uniknąć - zaproszę do współpracy blogspotową captchę, choć Bóg jeden wie, jak bardzo jej nie lubię.

Anonimowy pisze...

Zajrzałem tu patrząc przez przypadek czy moge dostać się poprzez wspomnianą przez ciebie wyszukiwarkę google ;) na mój świeżo założony blog pod nazwą? Zgadnij... "Opowieści z Topograficznych Oceanów" i co? Niesamowite aż nie moge w to uwieżyć, "przesłania" które miały by zagościć na moim blogu w niektórych kwestiach tak bardzo pokrywają się z Twoimi że przestaje wierzyć w sens jego zakładania... Jednak nie smuci mnie to ale cieszy, bo jesteśmy nowym pokoleniem tych dzieki którym "jedyna słuszna muzyka" nie umrze. A pozdrowić chcę Cię najlepiej mi w tej chwili przychodzi do głowy:

"Ja będę nosił wasze białe pióro
Ja będę nosił waszą białą flagę
Ja będę przysięgał, że nie mam narodu
Bo jestem dumny ze swojego serca
Ja będę nosił wasze białe pióro
Ja będę nosił waszą białą flagę
Ja będę przysięgał, że nie mam narodu
Bo jestem dumny ze swojego serca
To jest moje serce"

Marillion- White feather (tłumaczenie nie moje...)

Proszę kontynułuj pisanie, może ja zaczne moje...

eXistenZ pisze...

"Divided we stand,
together we'll rise"

pozdrawiam ;)