17 lutego 2008

PWN3D, czyli dlaczego nie należy żartować z psychologami

Impreza potrójnie urodzinowa Blejza, Dominiki Blejzowej oraz Viggena. Wyszedłem do toalety i będąc w niej zwróciłem uwagę na spłuczkę ponad klozetem, która nie dość, że była wypukła, to jeszcze miała lustrzaną powierzchnię. Dawało to dosyć ciekawy efekt optyczny, który postanowiłem użyć w celu zażartowania sobie z gospodarza (którego, oczywiście, serdecznie pozdrawiam).

Wróciłem więc do stołu i spytałem obecnego tam Michała, studenta psychologii, czy nie uzna za ciekawy faktu, że spłuczka nad klozetem powoduje efekt lustra powiększającego. Wiecie, co mi odpowiedział? "Byłem tam i nie zwróciłem na to uwagi. Nikt inny też nie zwrócił uwagi. Z psychologicznego punktu widzenia ciekawe jest, czemu akurat ty zwróciłeś."

Krótko mówiąc: I got PWN3D :)

Note to self: ostrożnie z żartami w obecności psychologów :D

PS. Ogólnie impreza była zajebista i ja chcę takich więcej! Dzięki wszystkim i raz jeszcze wszystkiego naj dla sole... jubilatów!

PS2. A jak juz przy imprezach jesteśmy, to za tydzień przyjeżdża Karolina i w niedzielę z tej okazji (oraz częściowo z okazji moich imienin, ale na tyle częściowo, że nie będę stawiał ;) zapraszam wszystkich do Fisher Pubu na Grodzkiej na dosyć dużą imprezę karaoke. Nie zawiedzcie, zbierzcie się w sobie, weźmijcie się w garść i odważcie się zjawić i dobrze się pobawić :)

Brak komentarzy: