11 marca 2008

Infobot psychiatrist

(kod się kompiluje)

Zaawansowani użytkownicy Emacsa prawdopodobnie natrafili - obok tak niezbędnych w każdym edytorze tekstu elementów jak Tetris i Invader - na funkcję Emacs Psychiatrist, dostępny dla tych, którym ciężko na duszy. Próbowałem z nim chwilę gadać, jak się wściekłem na ten piekielny edytor, ale na samego psychatrę wściekłem się jeszcze bardziej (EP: "What is your problem?" Ja: "I Hate fuckin' Emacs." EP: "Do you have problems with sex?") i przestałem z nim gadać.

Wczoraj za to rozmawiałem do późna (czyli do 23 - od kiedy godzina 23 to dla mnie "późno"???) z kolegą, który ma problemy sercowe i mi się żalił, a jednocześnie ja się żaliłem drugiemu koledze, że mi się tamten żali. Drugi kolega poradził odesłać tego pierwszego do Infobota (taki ciekawy bot na GG, służący wieloma przydatnymi usługami - vide blog Xava). Spytałem, czy Infobot, wśród usług typu prognoza pogody, słowniki czy program TV ma też funkcjonalność zautomatyzowanego psychiatry, na co Lord przekleił mi fragment:

LoRD: nudzi mi się
Infobot: A wiesz, że nuda to negatywny stan emocjonalny, polegający na uczuciu wewnętrznej pustki i braku zainteresowania, zwykle spowodowany jednostajnością, niezmiennością otoczenia, brakiem bodźców, a czasami chorobą?
Postanowiliśmy, że to naszego kolegę jeszcze bardziej przybije.

Ale dzisiaj postanowiłem psychoanalityczne możliwości Infobota przetestować, i co?

Ja: moje życie jest do dupy
Infobot: Napisz pomoc aby uzyskać listę dostępnych funkcji.
Wolałem nie ryzykować...

2 komentarze:

eXistenZ pisze...

...a nuż napisałby mi "tnij się"...

Anonimowy pisze...

Znalezione w necie:

Ja =P (4-07-2007 11:53)
dupa
INFOBOT (4-07-2007 11:53)
Może jednak pupa?
Ja =P (4-07-2007 11:53)
pupa
INFOBOT (4-07-2007 11:53)
Szybko się uczysz ;)