15 stycznia 2009

PicasaWeb tłumaczy

Nie wiem, czy wiecie, ale albumy internetowe picasaweb mają pewien nowy bajer. Mianowicie - automatyczne tłumaczenie komentarzy pod zdjęciami na ustawiony język. A wiecie, jak to z automatycznymi tłumaczami bywa - ja mam picasę (jak zresztą wszystkie inne googlowe aplikacje) ustawione na język angielski i gdy przeglądam zdjęcia z komentarzami, to mam przy tym niesamowity ubaw.

Kilka moich ulubionych kwiatków:

Zdjęcie 1:
Ja: nikt tak nie umie sfotografować niedopałków, jak Ty, Viggen... :D wypas
so no one is in place to photograph niedopałków, as you, Viggen ... : D grazing

Viggen: e no coś ty. na pewno kupę ludzi umie to zrobić lepiej, ale założę się, że nikt nie produkuje niedopałków w takich ilościach jak moi starzy i nie trzyma ich w takich dziwnych miejscach (na puszce kawy, albo po prostu na ziemi :)
e no you something. kupę people certainly knows how to do it better, but bet that no one produces niedopałków in such quantities as my old and not keeping them in such odd places (on a tin of coffee, or simply on the earth:)

Zdjęcie 2:
Viggen: jakby to rzec. lekko po bandzie pojechane... ale dziwnie mi się spodobało. a może to tylko efekt zachłyśnięcia się photoshopem?
as if to say. slightly after bandzie pojechane ... but strangely I like. and this can only result in zachłyśnięcia Photoshop?

Zdjęcie 3:
Gosia:drogi Maćku, w sumie to się z tobą zgadzam - jeszcze nie koszmar, ale koszmarek...
Macků roads, in total to disagree with you - not even a nightmare, but koszmarek ...

Zdjęcie 4:
Ja:
Kasia puszcza Oczko ;)
Kasia Oczko forest;)

Moje ulubione - najpierw zobaczcie zdjęcie:
Ja:po pijaku nawet magistrom ściany mylą się z podłogami ;)
Master pijaku even after the walls of a mistake floors;)

Przy okazji, jak już sobie obejrzałem te wszystkie zdjęcia raz jeszcze, to mam jeszcze jedno postanowienie, nawet nie na cały rok, co do końca tego miesiąca: sprawić sobie wreszcie nowe bebechy do kompa stacjonarnego. Już pal sześć gry komputerowe albo filmy DVD - ja bym po prostu chciał coś, na czym ruszy Photoshop...

3 komentarze:

xavex pisze...

Master pijaku even after the walls of a mistake floors;)

dobre;)

a w tym odkurzaniu ściany był jakiś głębszy sens. Jestem tego pewien. Tylko teraz mi on umyka ;)

eXistenZ pisze...

...bo wtedy Ci wcale nie umykał ;)

xavex pisze...

no właśnie.....